פסיכומטרי – מועד דצמבר 2020

יום רביעי, 30/09/2020

1:00 pm

אולם גזית, מרכז הצעירים שדרות

מועד הבחינה:

דצמבר 11, 2020
קורס צהריים (13:00-18:00)

מספר מפגשים:

אקדמיה לעם
facebook

הצילו, פסיכומטרי!

בין אם אתם משוחררים טריים ובין אם אתם כבר אחרי הטיול הגדול וכבר ממש רוצים להתחיל ללמוד, או אולי עוד לא התגייסתם לצה"ל ויש לכם כמה חודשים פנויים- בטח עברה לכם בראש המחשבה על המבחן המפחיד הזה שנקרא "פסיכומטרי".
אז קצת סדר בדברים, מה זה בכלל פסיכומטרי והאם אתם צריכים אותו?
פסיכומטרי הוא מבחן הכניסה לאוניברסיטאות, וגם לחלק מהמכללות האקדמיות. הבחינה בודקת מיומנות וידע בעברית, אנגלית ומתמטיקה. בסופו של דבר, משוקלל ציון הבחינה הפסיכומטרית עם ממוצע בחינות הבגרות, ומהווה כלי לניבוי הצלחתו של הסטודנט באקדמיה בתחומים שונים.
סביב הפסיכומטרי נוצרה תעשייה שלמה של חברות הכנה לבחינה, שתמורת אלפי שקלים מעניקות טיפים ותרגול ומשפרות את הסיכוי לקבל ציון גבוה בבחינה. כאן, נכנס מרכז הצעירים לתמונה ומציע מדי שנה קורסי פסיכומטרי במחירים מסובסדים לצעירי העיר, מבלי להוריד מאיכותו של הקורס.
חשוב לציין, במכללות רבות לא נדרשת בחינה פסיכומטרית, ולכן, לפני שאתם נרשמים לקורס ומבזבזים זמן, כסף ומאמצים, חשוב שתסגרו על עצמכם- מה אתם רוצים ללמוד ואיפה? אם חשקה נפשכם בלימודי רפואה, משפטים או מדעי החברה באוניברסיטה, תצטרכו פסיכומטרי, אבל לעומת זאת, במכללות פרטיות תוכלו ללמוד תחומים רבים ללא צורך בבחינה. איך תדעו אם אתם צריכים את הבחינה או לא? פנו אלינו, למרכז הצעירים של עיריית שדרות, מבטיחים לסייע לכם גם בזה!
עד שתפנו אלינו, מציעים לכם לשאול את החברים, המשפחה והשכנים שכבר עברו את הקורסים של מרכז הצעירים בשנים הקודמות, הם בוודאי ישמחו לספר לכם שהם כבר עמוק באקדמיה לומדים את מה שתמיד חלמו עליו, אחרי הרבה מאמצים ודחיפה קטנה מאיתנו במרכז הצעירים. בהצלחה.

בואו נקבע!

X
בואו נקבע!
סגירת תפריט