אנגלית

אולם גזית, מרכז הצעירים שדרות

מועד הבחינה:

מספר מפגשים:

facebook

קורסי אנגלית במרכז הצעירים שלנו

זוכרים את הרגע שבו התחלתם ללמוד אנגלית בבית הספר היסודי? המורה לימדה אתכם אותיות, מילים ושירים, ואתם עפתם באוויר מכל הידע הזה… איפשהו בחטיבה והתיכון הופכת הבגרות באנגלית למאיימת במיוחד, ורק יחידי סגולה צולחים את מסלול 5 יחידות הלימוד. מעט מאוד צעירים מסיימים את התיכון כשהם דוברי אנגלית. למה? כי אולי לומדים אוצר מילים ואיך לענות על שאלות, אבל האנגלית המדוברת כמעט ולא מקבלת מקום בלימודי האנגלית של התיכון.

בדיוק בשביל זה קמו בתי הספר לאנגלית, וגם אצלנו במרכז הצעירים של שדרות מכוונים צעירים ללימודי אנגלית מדוברת וכתובה. למה זה טוב? מה זאת אומרת? כדי שלא יעבדו עליכם במכולת בחו"ל… סתם, סתם, אבל אם אי-פעם בכל זאת תרצו להסתובב בעולם, אז אנגלית היא לגמרי שפה שימושית, ולא רק בארצות הברית, אלא בכל העולם. בכל זאת, לא תרצו להסתובב עם מילון או מתורגמן אישי בכל מסע,ואין לכם זמן ללמוד את כל השפות שבעולם, ומן הסתם תרצו לתקשר עם המקומיים או להכיר מטיילים אחרים. רוב האנשים שתפגשו דוברי אנגלית, ואל תדאגו, רובם יודעים אותה באותה רמה כמוכם, אז אל תחששו לפתוח את הפה.

גם באקדמיה האנגלית הופכת מאוד חשובה, מאמרים, פרזנטציות, מפגשי סטודנטים, משלחות לחו"ל ועוד. במקומות עבודה רבים אתם נדרשים להפגין ידע בדיבור, קריאה וכתיבה באנגלית כתנאי קבלה לעבודה. אגב, כשיהיו לכם ילדים, תוכלו לדבר לידם באנגלית כדי שהם לא יבינו…עד שהם יתחילו לענות לכם בעצמם.

כמובן שמומלץ במיוחד לקרוא ספרים באנגלית, לצפות בסרטים באנגלית (בלי תרגום אל תרמו), אבל לגמרי מומלץ לקחת גם קורס להעלאת הבטחון. אנחנו, במרכז הצעירים של שדרות, נמצאים כאן עבורכם כדי להתאים לכם את הקורס המדוייק לכם, להביא עבורכם עד לשדרות קורסים ברמה גבוהה וללוות אתכם כל הדרך להצלחה.

בואו נקבע!

X
בואו נקבע!
סגירת תפריט